Původní družstevní myšlenka, která vznikla v 19. století, byla založena na principech solidarity, osobní odpovědnosti a zřeknutí se pomoci ze strany státu. Tímto způsobem se dodnes spojují malé, střední, ale i velké firmy například při nákupu zboží. Historie družstva SPORT 2000 začala v Rakousku v roce 1972, kdy se deset prodejců sportovních potřeb spojilo v nákupní sdružení. Koncept byl rychle úspěšný. Již v roce 1974 vzrostl počet členů na 107. Česko a Slovensko se připojily rakouskému družstvu jakožto licenční země v roce 2002 . K dnešnímu dni se k družstvu SPORT 2000 připojilo celkem 290 rakouských, 42 českých a 24 slovenských nezávislých obchodníků. Potěšující vývoj pro Dr. Schwartinga, člena představenstva SPORT 2000:
"Vyrostli jsme jako přední družstvo v kvalitativním maloobchodním prodeji sportovních potřeb, které je utvářeno DNA každého jednotlivého prodejce. Možnost zachovat si jako maloobchodník vlastní individualitu a přitom mít zázemí silného sdružení je to, co nás jako komunitu odlišuje."
Více o tom, co znamená být partnerem SPORTu 2000, se dozvíš z rozhovoru Dr. Schwartinga.
Stát se partnerem SPORTu 2000 má řadu výhod, přečti si o nich.
SPORT 2000 je společenství lidí, kteří žijí sportem. Společně jsme vytvořili skupinu, která klade důraz na kvalitu a odborné znalosti. Naše poslání a vizi pro SPORT 2000 prožíváme společně. Čeští obchodníci mají v rakouské centrále přístup k exklusivním značkám za top ceny a oporu silného mezinárodního sdružení.
Jako společnost s kořeny ve sportovním maloobchodě jsme silným a spolehlivým partnerem pro prodejce, zaměstnance, dodavatele, zákazníky i naše okolí.
Naše značka znamená kvalitu. SORTIMENT, PORADENSTVÍ a SLUŽBY – pilíře, které vytvářejí naš hodnotový řetězec pro sportovní maloobchod, od nějž se odvíjí naše myšlenky a kroky.
Ve SPORTu 2000 se potkávají lidé. Společně s našimi obchodníky, zaměstnanci, dodavateli a zákazníky žijeme ve světě, kde každý den může být úspěšnější.
Ochrana životního prostředí a zdrojů je zakotvena v činnosti celé společnosti SPORT 2000. Ohleduplnost k životnímu prostředí je pro všechny prodejce a zaměstnance samozřejmostí a odráží se v obchodních procesech šetřících zdroje a v designu sortimentu výrobků.
#společněúspěšnejší